Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

herplaatsing cane corso teef 1 jaar

  • Missy

    Hallo,

    I.v.m. een echtscheiding moet ik met pijn in mijn hart afstand doen van ons gestroomde Cane-Corso teefje Luna.Ze ids zindelijk en heeft een pappa en mamma met stamboom.Zij zelf heeft er geen.Ze komt uit een hobbynest en is opgegroeid met jonge kinderen van 1,7,10 en 11.

    Ze is lief, knuffelig, goed gezond en een echte lobbes:) Ze is opgegroeid met een mopshondje en dit ging goed.

    Ik zoek een liefdevol huis voor haar en mensen die tijd voor haar maken.Ze is drukte om zich heen gewend.

    Luna is dol op zwemmen en het bos!

    mvgr,Missy

  • jan

    ben zeer geinterzeerd kunt u mij meer vertellen en een foto sturen bij voorbaat dank jan

  • hans

    hallo

    kunt u mij meer info over de hond geven ,hoe is hij met uitlaten als hij andere honden tegen komt,

    kan hij wel even alleen zijn,is hij echt wel gezond en zo.

    en graag wat foto s

    en welke plaats woont u

    gr hans v aalst

  • Betty

    Het is een teef, geen HIJ

  • jacqueline

    Goedenavond,

    graag wil ik meer weten over Luna en vooral of ze misschien papieren heeft die aangeven dat ze geen artrose heeft. Het belangrijkste voor ons is dat ze gezond is en een echte gezinshond! Luistert ze goed en kan ze goed tegen andere honden of wordt dat ruzie?

    Wij hebben te bieden veel bewegingsvrijheid we wonen in recreatiegebied met veel ruimte. Ze moet er tegen kunnen dat we schapen en een paard hebben want anders gaat dat een probleem worden. Er zal veel met haar gewandeld worden maar ze zou een gezinshond zijn en geen schuurhond die alleen maar buiten zou moeten zijn!

    Vriendelijke groet Jacqueline

  • Ilona

    Hoi Missy,

    Wij hebben zelf ook een Cane Corso, zij is ook door prive omstandigheden van de vorige eigenaar bij ons terecht gekomen. Volgens jou beschrijving komen het karakter en de activiteit van onze honden met elkaar overeen. Het is een teefje van 2,5, zeer sociaal, gehoorzaam, nieuwsgierig en zoals het een Cane betaamd ook lekker eigenwijs. Ze is opgegroeid met andere honden, maar is bij ons de enige hond in huis. Vandaar ook dat wij op zoek zijn naar een “maatje” voor haar. Uiterlijk is voor ons de helft minder belangrijk dan het karakter.

    Bij deze zou ik graag wat meer informatie ontvangen.

    Vriendelijke groeten,

    Ilona

  • Ilona

    Hoi Missy,

    Wij hebben zelf ook een Cane Corso, zij is ook door prive omstandigheden van de vorige eigenaar bij ons terecht gekomen. Volgens jou beschrijving komen het karakter en de activiteit van onze honden met elkaar overeen. Het is een teefje van 2,5, zeer sociaal, gehoorzaam, nieuwsgierig en zoals het een Cane betaamd ook lekker eigenwijs. Ze is opgegroeid met andere honden, maar is bij ons de enige hond in huis. Vandaar ook dat wij op zoek zijn naar een “maatje” voor haar. Uiterlijk is voor ons de helft minder belangrijk dan het karakter.

    Bij deze zou ik graag wat meer informatie ontvangen.

    Vriendelijke groeten,

    Ilona

  • margajongejan

    Hallo daar,

    Ik ben op zoek naar een Cane Corso, liefst een herplaatsing .

    Woon in het bos en heb alle tijd.

    Altijd honden gehad (Rottweilers).

    Graag contact telefonisch tel. 0341-357368

    m.jongejan