Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

goed tehuis gezocht voor onze cane corso

  • huijgens

    Met pijn in ons hart moeten we onze hond weg doen en vandaar dat we dat via deze weg doen.

    Het is een hele lieve hond die zeer leergierig is en ook heel goed luisterd.

    Hij kan ook heel goed met kinderen de Cane Corso staat er ook om bekend dat het een gezinshond is.

    Wij kunnen hem door gezinsuitbreiding niet de aandacht geven die hij nodig heeft omdat ik met mn werk zit en mijn vriendin niet met 2 honden en een kleine baby naar buiten kan.

    En we hebben ook nog een flatje dus het word wat krap voor de hond zo.

    Voor zover wij weten kan hij goed met andere honden omdat we voor de tijd vaak in het bos liepen met onze honden.

    Hij heeft een stamboom en paspoort.

    Hij is gechipt en ontwormd en ingeent.

    Hij is zindelijk en kan goed alleen zijn.

    Ik hoop dat we via deze weg een goede eigenaar vinden zodat hij het leven krijgt wat hij verdiend.

    Hij heeft een zeer mooie bouw voor een Corso en is nu bijna anderhalf.

    Hij is zwart gestroomlijnd.

    voor meer info kunt u mailen

    mvg

  • agnes

    Beste meneer Huijgens,

    ik neem aan dat uw cane corso een reu is? Is hij erg dominant? Is hij gecastreerd? Heeft u wellicht een foto van hem/haar?

    Met vriendelijke groeten,

    Agnes Buijs

  • huijgens

    mijn cane coro is niet dominant onze andere hond is ouder dat is de dominante van de 2 hij is niet gecastreed ik heb wel fotos als u uw email adres doet kan ik wel wat sturen mvg

  • agnes

    Beste meneer Huijgens,

    we hebben nog goed nagedacht en gezien het karakter van onze reu is het beter om er een teef bij te plaatsen. heel veel succes met het vinden van een goede baas.

    Agnes

  • Marjolein Hoddenbagh

    Hi,

    Ik heb over de afgelopen 12 jaar 4 Cane Corso's gehad, helaas is Tieso vorige week overleden, dus ik ben op zoek naar een nieuwe Cane Corso. Ik maak 5 dagen per week gebruik van een uitlaatservice, dus de hond komt elke dag 3 uur in het bos. In het weekend ga ik ook met de hond op stap. Ik heb wel poezen,..

    Hebben jullie een foto?

    Groetjes,

    Marjolein

  • cnooijens@home.nl

    Ik heb wel intresse is het een reu of een teefje?

  • corne nooijens

    Hoi ik ben corne nooijens en ik ben hellemaal weg van het ras ik heb zelf ook een cc en wil voor hem er een maatje bij. Ik heb zelf voor hem een grote ren en daar kan er nog wel 1 bij en dan zijn ze nooit alleen en ik ga er goed voor zijn ik ben met mijn hond op cursus geweest en die is nu ongveer 1jaar oud en is ook zo lief en luister ok heel goed ik wil voor hem een maatje zoeken . Graag hoor ik een reactie van u. Groetjes Corne en Wodan

  • Jan

    Geachte heer Huijgens,

    Zag zojuist uw advertentie en ik ben op zoek naar een speelkameraadje voor mijn Cane Corso(reu,stamboom)van net 3 jaar.

    Indien u uw Cane Corso nog in uw bezit heeft hoor ik dat gaarne van u en ik zou het zeer op prijs stellen dat u er een foto bij zou willen doen.

    Ik kan uw Cane Corso een heel goed thuis bieden met meer dan 1500 m2 grondoppervlak waar ze naar hartelust kunnen spelen.

    In afwachting van uw reactie,met vriendelijke groet,Jan

  • Youngy

    Great acrtile, thank you again for writing.

  • Jaycee

    God help me, I put aside a whole atrfenoon to figure this out.