Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goed thuis gezocht voor onze CC

  • barbera

    Jammer genoeg moeten we een andere thuis voor onze cc zoeken.

    Ze is echt een schat van een hond(je), kan heel goed met kinderen, andere honden.

    Katten blaft ze wel tegen maar ze doet ze niets.

    Ze is heel goed waaks en durft er echt te zijn.

    Ze is geheel geent en ontwormd, Ze is net 2jaar geworden.

    En is in bezit van een stamboom.

    Ze heeft nog nooit pups gehad en niet geholpen.

  • danny

    beste Barbara ik ben geintereseerd in in je cane corso wij hebben reeds een teefje van 14 maand uit herplaatsing en zouden er nog een bijwillen om ons terrein te bewaken ze kan beschikken uit 1 hectare we baten een trekpaardenfokkerij uit en kunnen zowel binnen als buiten leven laat iets weten wij wonen in belgie oost -vlaanderen bij antwoord geef ik adres en tel nr door groeten danny

  • danny

    beste Barbara ik had gereageerd op je advertentie ik weet niet of deze aangekomen is tot heden heb ik nog geen nieuws hopend op een reactie grt danny

  • vd Wateringen

    Wij wonen op het platteland hebben al een cc ,teef,van 7jaar en zoeken er een vriendinnetje bij.Wij wonen vrij,veel land en de dieren zijn de hele dag bij ons.Voor ons zijn het leden van het gezin en zijn gek op dieren.gr Fam vd Wateringen

  • nathalie

    Hallo,

    kan je me contacteren ivm de CC, via mail dan geef ik verder mijn gegevens door;

    Daar we interesse hebben

    mvg, nathalie