Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sumi

  • barry vriens

    hallo,ik ben nog steeds op zoek naar een lieve baas voor sumi.het liefst iemand met veel ruimte en tijd voor haar.ik ben verhuist en het is veel te klein voor sumi.ook door mijn nieuwe werk is ze veel te lang alleen thuis.ze maakt niets stuk en is wel samen met een jack russel,maar toch verdient zij meer tijd en aandacht.het is echt een prachtige hond en het doet mij ook veel pijn om haar weg te moeten doen,maar ik wil voor haar betere omstandigheden.Sumi houd niet van poezen en aan de riem houdt ze niet van andere honden,maar dat komt ook door de jack russel.als ik haar alleen uitlaat is ze veel rustiger.als sumi los loopt in het park kan ze wel gewoon met andere honden.wilt u meer weten over sumi of haar zien neemt u dan contact op of mail met barry vriens.mijn nummer is 06-29074764,

  • Dennis en Wendy

    Hallo Barry,

    Wij zijn op zoek naar een Cane Corso,een vriendinnetje voor onze eigen cane corso van 10 mnd oud!

    We hebben 3 mnd geleden onze andere hond laten inslapen(boxer). Nadia en wij willen er graag een kameraadje bij.

    Wat is de leeftijd van Sumi en welke kleur heeft ze?

    Heeft ze een stamboom en hoeveel weegt ze?

    Is ze al gesteriliseerd en hoe is haar gezondheid?

    Als je Sumi nog heb kun je ons dan wat foto's mailen? (wenstruijk@live.nl)

    Mvg. Dennis en Wendy

  • danny

    hoi ik heb interesse in sumi we hebben een paardefokkerij en plaats te over om een cane corso los te laten wij wonen in belgie berrebroeckstraat 28 te 9406 ninove -outer tel 0032/54322887 danny en liliane gordts dewulf groeten danny