Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cane corso (stamboom)

  • Marwob

    Hallo

    Ik heb een cane corso te koop, moet weg wegens omstandigheden in de familie, hij (reu) is bijna drie jaar met stamboom zwart met een beetje gestroomd bruin erdoor en witte bles, superhond heel lief voor kinderen en andere dieren, we kunnen hem niet langer houden, wie o wie heeft er een goed huisje voor hem, waar hij kan dollen en spelen het liefst wel een groot huis met tuin en geen flat. Mocht u nog vragen hebben mailen kan altijd (telefoontje61@hotmail.com) Ik hoor van u en misschien heeft u nog een goed plekje voor hem. Bedankt alvast Groetjes Marwob

  • Johan Hereijgers

    Ik heb uw bericht gelezen en ben best benieuwd en nieuwsgierig geworden.

    Ik hoop wel dat hij HD vrij en verder niets mankeert en geestelijk gezond is.

    Ik heb al een labrador reu gecastereerd van 9 jaar ne een ruharige dwergteckel van 6 jaar.

    Heeft deze hond een cursus gevolgd?

    Is hij zindelijk en bijt hij binnen niets kapot en zeker niet slopen

    Het is de bedoeling dart hij bij ons binnen woont en slaapt en in de zomer als het goed weer is kan hij naar hartelust bij ons in de tuin spelen met onze honden,

    Ik heb een grote omheinde tuin van rond de 3000m²

    Gelieve uw reactie met eventuele leveringsvoorwaarden.

    Kunt u een of meerdere foto's doormailen.

    Als wij daarna interesse blijven houden is het wel de bedoeling dat u langs komt met de hond zodat u ook de situatie bij ons kan bekijken en of dat het klikt met onze andere honden. Ik hoor het wel.

    Johan Hereijgers

    Zundert

    mobiel: 06 100 76 606