Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

prijs

  • vanderlubbe

    Hallo,

    ik ben sinds kort ook onder de indruk van deze geweldige hond , maar de prijzen zijn ook behoorlijk indrukwekkend.

    Nu zie ik ook wel eens deze honden zonder stamboom …en daar zijn de prijzen dan ook naar zie : http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=2114046

    wat is verstandig ?

    groetjes,

  • EHGvW

    tsja, wat je zegt, de aanschaf van een rashond met stamboom is redelijk prijzig maar je koopt dan wel een hond bij een fokker die verstand heeft van het ras en ook weet waar hij/zij mee bezig is.

    Zomaar een nestje thuis bij iemand kan heel goed uitpakken als je geluk hebt, maar vaak weten de mensen weinig tot niets over de voorgeschiedenis van de ouderhonden. Zitten hier bv honden in de lijn met bepaalde erfelijke ziektes? Dat soort dingen.

    Bij een rasfokker koop je met een overeenkomst en mag je er vanuit gaan, dat je met raad en daad word bijgestaan als er onverhoopt dingen zouden zijn/gebeuren met je pup.

    Ik zou als je er toch meer over wilt weten, eerst eens vragen of de ouderhonden gerontgend zijn, of je deze uitslagen mag zien enz.

  • vanderlubbe

    wij gaan zondag hier kijken : http://www.reddoggyhouse.com/wwwcanecorso/fs.asp

    groetjes,

  • Chiaro e Tondo

    Je zou ook kunnen overwegen gastouder te worden.

    Groetjes

  • hans

    kennels en fokkers zouden ook de prijs kunnen verlagen zodat iedereen een cane corsokan hebben, en niet via rare construkties als gastgezin.

    als kennel en fokkers uit oost/midden europa honden kopen betalen ze ook minder , dus waarom dat niet doorberekenen naar de aspirant kopers.

  • Amico

    Ik heb even een vraag wat houd dat in gastgezin zijn?

  • Chiara

    Ik wilde me ook aanmelden als gastgezin, maar als je gastgezin wilt worden, moet je wel binnen een straal van een aantal km van de fokker af wonen. En ik woon in het Westen van het land, terwijl het grootste gedeelte van de fokkers in het Oosten of het Zuiden van het land wonen. Erg jammer, want ik had het graag gedaan…