Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gastgezinnen gezocht

  • canecorso.startpagina.nl

    Vanaf vandaag is er een nieuw blok beschikbaar op de startpagina, nl het blok Gastouders gezocht. Hier kunnen honden worden aangemeld, waarvoor men op zoek is naar een geschikt gastgezin.

    Het komt in de hondenwereld steeds vaker voor dat men honden plaatst bij een gastgezin/co-ouder maar wat houdt het nu eigenlijk in als je gastgezin of co-ouders word? In dit stukje word dit in het kort uitgelegd:

    http://www.canecorsokennel.nl/content/co-ouders.shtml of kijk eens rond op de websites van de fokkers, daar staat vaak ook wel iets over dit onderwerp beschreven.

    Wilt u u zelf aanmelden als gastgezin, plaats dan gerust een oproep op de canecorso.startpagina/ markt of neem eens vrijblijvend contact op met een van de fokkers voor informatie hierover.

  • joke

    ik zoek een leuke gastouder of ouders voor mijn lieve mechelse herder.

    Voor onbepaalde tijd i.v.m. huiselijke omstandigheden.

    Telef.nr. 06-23324558

    Groet Joke.

  • Chiara

    Ik weet niet of je dan op de goede site zit… Hier zitten voornamelijk mensen die geinteresseerd zijn in de Cane Corso. Maar ik hoop dat je een goede plek voor je herder vindt.