Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Herplaatsing

  • Marieke

    Goedemorgen allemaal,

    Helaas moeten wij noodgedwongen 1 van onze reuen herplaatsten. Wij hebben 2 Cane Corso reuen, broers van elkaar die 3 jaar jong zijn. Het zijn allebei schatten van honden alleen kunnen ze niet meer bij elkaar zijn.

    De ruzies en vechtpartijen lopen inmiddels te erg uit de hand en is voor niemand leuk meer, vandaar dat we besloten hebben 1 van de honden weg te doen en een beter leven te gunnen.

    Momenteel zijn de honden gescheiden van elkaar en onder geen beding kunnen ze samen zijn, maar dit is een goede oplossing voor dit moment. Als ze niet bijelkaar zijn, worden het compleet andere honden, heel lief, rustig en geweldige kanjers, allebei, het is alleen voor ons niet haalbaar om de honden hier gescheiden te houden, puur omdat we daar de ruimte niet voor hebben en omdat we de honden een beter leven gunnen dan in een kennel te blijven de rest van hun leven.

    Welke van de 2 weggaat is voor ons moeilijk te beslissen en we hebben besloten dat we dit aan de toekomstige eigenaren willen overlaten, voor ons is het afscheid van beide honden moeilijk, wij hebben daar geen voorkeur voor.

    Ik zou jullie willen vragen of er iemand is die er een reu bij wil hebben, of een hond zoekt, of iemand weet die een lieve reu wil.

    Voor meer informatie kunt u mij mailen.

    Alvast bedankt voor de moeite

    Marieke

  • daf

    Hallo, heeft u al een nieuw baasje gevonden?

  • EHGvW

    Ik heb via een forum gelezen dat deze hond al vrij snel herplaatst was.

    Er staan bij de herplaatser nog meer honden die een nieuw baasje zoeken!

    Succes.

  • jeffrey

    goeie middag ik heb wel intresse om een hond van u een beter leven te geven maar wat voor kleuren hebben ze en heeft u foto kan gestuurd worden naar mijn email adress