Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

smoelenboek

  • GGoes

    Hallo, mijn naam is Gerard en ik heb zojuist geprobeerd om een foto te plaatsen in het smoelenboek maar op de een of andere reden is hij niet zichtbaar. Wat moet ik doen om hem wel zichtbaar te krijgen? Groeten GGoes

  • canecorso.startpagina.nl

    Ik heb geen idee wat er fout gegaan kan zijn :-( dit word als het goed is door het programma wat er achter hangt automatisch verwerkt. Misschien nog een keer opnieuw proberen te uploaden?

    Mocht het weer niet lukken ga ik er even achteraan. is natuurlijk wel zo leuk om een foto erbij te hebben :-)

  • GGoes

    Het is me gelukt om een foto van onze nieuwe aanwinst te uploaden maar is het ook mogenlijk om van de andere honden ook een foto te uploaden of kan je per profiel maar 1 foto uploaden? ik heb gekeken maar kan nergens vinden waar ik andere fofo's kan plaatsen. gr. Gerard

  • EHGvW

    Het is helaas niet mogelijk om meerdere profielen onder de zelfde naam aan te maken. Ik heb er zelf een onder deze naam Rubep en mijn andere hond onder een andere naam, nl Ciru.