Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cane corso

  • Sacha van der Vleuten

    Gezellige thuis gezocht voor onze Mucca ( Cane Corso teefje, 5 jaar oud)

    Wij zoeken een nieuwe thuis voor onze hond, Mucca, aangezien wij te weing tijd hebben voor haar.

    Ze is een echte gezinshond, goed in omgang met kinderen.

    We zien haar heel graag, maar het doet haar geen goed om zo veel alleen te zijn.

    Ze is groot, mooi en zwart met grijs en een tikkeltje bruin. Luisteren kan ze goed, maar snurken kan ze beter!!!

    Sacha

  • familie slendebroek

    Hallo,

    We zagen uw berichtje dat u een goed thuis zoekt voor uw cane corso.

    Kunt u ons wat meer over uw hond vertellen?

    Is zij bv ook waaks? We zoeken voor op de boerderij een (indrukwekkende) hond die wel afschrikt , maar wel lief is voor de kinderen, andere hond, katten,paarden,etc en bij huis blijft.(onze 2e hond die wel waakt hebben we moeten laten inslapen)

    Is uw hond hier geschikt voor? Hij krijgt hier alle vrijheid en zou gewoon los op het erf mogen lopen.

    waar woont u?

    Wij zijn benieuwd naar uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    marjan

  • sacha van der vleuten

    Beste Marjan,

    Bedankt voor je mailtje!

    Ik zal jullie even wat meer informatie over Mucca geven, zodat jullie een beter idee krijgen..

    Ze is bij ons gekomen als puppy. Wij hebben zelf drie kinderen, toen waren ze 5( tweeling ) en 8 en ze is dus met kids opgegroeid. Ze heeft altijd buiten vrij kunnen rondlopen, en slaapt ook buiten. (wij hadden vroeger ook schapen, koeien en poezen rondlopen, dat ging goed ) Ze is niet graag alleen, dus dat was fijn voor haar!

    Ze mag ook af en toe binnen en dan heeft ze haar vaste plaats op een dekentje in de keuken.

    Mucca is waakzaam in de zin van blaffen als er mensen aankomen, en stopt pas als ze merkt dan wij de mensen goed kennen. Na een paar keer, weet ze ook wie dat zijn.

    Omdat wij beroepshalve het nu heel druk hebben vinden we het erg zielig dat ze zo vaak alleen is, dat is niet onze bedoeling geweest!

    Daarom zoeken wij een warm nest voor Mucca! Wat doet dat toch raar dit schrijven, ze ligt hier naast mij…

    Ja, wij wonen net over de grens van Breda/Eindhoven, in Turnhout.

    Moesten jullie nog vragen hebben, bel gerust! Mijn nummer is 00 32 496 368021

    Nog een fijne avond,

    Sacha

  • sacha

    Goedemorgen,

    Julle niet emailadres klopt niet. Ik heb : javanslenderbroek@hotmail.com

    Geven jullie even door of dit juist is?

    Bedankt, Sacha

  • familie slendebroek

    Het is jaslendebroek@hotmail.com

    met vriendelijke groet,

    marjan

  • sacha

    Beste,

    Mijn man heeft een foto doorgestuurd van Mucca; Hebben jullie deze ontvangen?

    Nog een fijn weekend,

    Sacha