Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goed tehuis gezocht voor cane corso

  • Muisje0407

    Wegens een scheiding moeten wij afstand doen van onze cane corso.

    Hij is van aug 2010.

    Onze kanjer is gestroomlijnd, ingeent, gecastreerd, zindelijk, aan katten gewend en een hele toffe hond.

    Momenteel zit hij hele dage alleen en dat is de reden dat wij afstand van hem doen.

    We zoeken een baas die weet hoe hij met dit ras om moet gaan.

    Mocht u interesse hebben, neem dan contact met mij op via : allwayme@live.nl

  • jacqueline

    Goedenavond,

    graag wil ik veel meer weten van uw hond en zo mogelijk wat foto's zien. Wij leven op ruim terrein midden in recreatiegebied hebben schapen en een paard. Voor ons is het belangrijk om te weten of de hond artrose vrij is( misschien heeft u nog papieren daarvan) omdat hij hier veel zou wandelen en thuis ook nog een flinke ruimte heeft om te bewegen. Ook wil ik weten of de hond makkelijk is tussen andere honden en kinderen en of hij los kan en goed luistert. De hond die hier gaat komen zou zelden alleen zijn en een liefdevol thuis krijgen!

    Vriendelijke groet Jacqueline

  • regina

    hallo als de hond alleen thuis is breekt die dan niets af en kan hij echt met poezen om daar ik er twee heb

    ik ben erg geinteresseerd daar ik en mijn vriend in schiften staan en hij maximaal 3uurtjes alleen zou moeten zijn

    mijn hond is onlangs overleden en ik mis het toch en wat is de kostprijs is het mogelijk om een foto door te sturen aub