Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Met verdriet!

  • mistery_girl85@live.nl

    Moet ik Sheila hier aanbieden..

    Sheila is mijn cc teefje van 5 maandjes jong

    Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld maar ik moet reeel blijven

    zoals ik al zei .. het doet me echt heel veel verdriet en schrijf dit bericht met tranen..

    wij zoeken een nieuw huisje voor haar omdat zei voor ons echt veel te druk is!

    we hebben nog een cc( reu) en ze zijn super lief met elkaar, maar ik merk dat hij ook last van haar heeft

    Sheila is een pup met ontzettend veel energie en pit!

    spelen met Hummer gaat vaak heel heftig.. en Hummer eindigt altijd met bloedlippen etc

    want die sul vind ook alles goed!

    zei kan wel goed met andere honden overweg en is lief voor kinderen ( we hebben er zelf 2)

    maar zoals ik al zei .. heeft zei wel iemand nodig die haar de baas is want het is me er wel 1.

    mn vriend en ik hebben hier lang over gesproken en hij kan ook niet aan haar wennen,

    ze is nu nog jong en dus makkelijker te plaatsen en hoop echt dat ze iemand met een gouden hart treft! want ze verdiend niks minder !

    Sheila heeft een stamboom

    en is verder helemaal gezond!

    zoals begrijpelijk kan ik haar niet gratis weg doen maar ik hoef er ook niet op te verdienen

    want een goed thuis is het belangrijkst!

    ik wil haar eerst hier aanbieden en niet op mp.. omdat ik weet dat hier de echte liefhebbers zitten die echt om hun honden geven..

  • Tyanne

    This information is off the hzoiol!