Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

goed thuis aangeboden

  • Wiebe

    Hallo allemaal,

    Wij zouden een CC (reu, liefst geholpen) op willen vangen die wegens omstandigheden weg moet (werk etc)

    Wat kunnen wij bieden is een groot stuk eigen terrein 7.000m2 en een thuis waar met veel liefde regelmatig een wandeling wordt gemaakt in een nabijgelegen bos.

    Wij zijn een gezin die graag onze in januari overleden Jake van 11 jaar willen vervangen..

    wij zien uw aanbiedingen gaarne te gemoed

    Wiebe & Annemarie

    Julianne en Floris

  • Frank

    Hallo,

    Ik zoek een goed huis voor mijn CC teefje Badu. Het is een forse tante, gesteriliseerd, 48 kilo zwaar en gek op kinderen. Ze wordt binnenkort vijf jaar. Ze is gechipt, heeft een hondenpaspoort en een stamboom.

    Foto's kan ik op verzoek mailen. Ze is waaks, maar daarnaast gek op mensen. Ik kan door een achteruitgaande gezondheid niet meer datgene geven, waar ze recht op heeft.

    Kennismaken kan altijd!

  • Wiebe

    Hallo Frank,

    Graag ontvang ik vorens enkele foto's.

    Mocht Buda ons bevallen komen we zeker kennis maken….

    foto's mogen naar wiebe.van.de.lageweg@tele2.nl

    groet

    Wiebe

  • karin adams

    lieve mensen,..ik heb een prachtige cane-corso,..montana waa ik een heel lief thuis voor zoek,…ze hebben geen tyd voor die lieverd,…en hij ligt alleen nog buiten…aub,..neem met mij contact op dan kan ik u alles over montana vertellen…dank u wel..karin adams ..045-52181204

  • karin adams

    nogmaals een bericht van karin, omdat ik niet zo goed weet hoe t hier werkt,..ik kan u ook foto s doen toesturen..hij is gechipt,..heeft ook een stamboom,…en is super lief, ook voor kinderen, voor meisjes honden is ie super lief,..en een schaap geeft hij kusjes,..mannetjes honden is niet goed want hij denkt wel nog steeds dat hij de baas is…hij is binnen gewend met zoe en 2 andere honden..maar omdat er een nieuwe partner is mag montana niet meer na binnen…iedereen kan montana, met wandelen krijgt hij een koekje,..nou is er niks meer alleen nog achter in de tuin,..ik zit iedere dag voor deze kanjer een kaars op te steken,..omdat hij t gewoon verdiend…aub, nog een berichtje,…en alvast een poot van montana !..

  • Wiebe

    We krijgen woensdag 13 juli onze nieuwe hond. CC is genaamd Badu.

    We dus voorzien.

    Wiebe & Annemarie

    Julianne en Floris

  • Eve

    Wow, your post makes mine look febele. More power to you!

  • cynthia

    hallo

    ik bied mijn canecorso teef van 6 jaar aan

    ik moet haar weg doen van wegen een echtscheiding

    dat gaat me zeer aan me hart

    wij hebben jaren heel veel plezier van haar

    ze is erg lief en sociaal

    misschien is het iets voor jullie

    groetjes cynthia

    0685383652