Goed tehuis gezocht voor mijn lieve Badu, een gestroomd CC teefje van binnenkort vijf jaar oud. Ze is gesteriliseerd, kerngezond en fantastisch met mensen en vooral kinderen. Andere honden vindt ze spannend, maar uiteindelijk wil ze het liefst spelen. Omdat ze nogal lomp is zijn met name grote reuen geen probleem. Ze is bij haar eerste eigenaars nooit op puppycursus geweest en ze heeft als jonge hond nooit de kans gehad om met andere honden kennis te maken. Dat heeft haar wat onzeker gemaakt. Ze heeft een enorme ‘will to please’, maar als er andere honden in de buurt zijn trekt ze enorm aan de riem en dat is de reden waarom ik een goed tehuis voor haar zoek. Ik ben al op leeftijd en heb niet meer de kracht en de energie om dit te corrigeren. Ze heeft altijd in goede harmonie met mijn wat oudere Tibetaanse Mastiffreu geleefd, alleen met voeren zorgde ik voor de nodige afstand tussen de twee, want Badoetje is gek op alles wat eetbaar is.

Wat ik zoek is: geen mensen die een sparringpartner nodig hebben voor hun pittbul (het komt voor!), geen mensen die een CC wel stoer vinden, maar liefst wat jongere mensen die bewust gekozen hebben voor dit prachtige ras en voldoende tijd en ervaring hebben om mijn droppie goed te begeleiden. Foto's zijn beschikbaar.