Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Duvel zoekt een baasje

  • José, Chiaro e Tondo

    Wij zoeken voor Duvel een nieuw baasje. Duvel is een teefje dat op 10 juni 2006 geboren is. Wij hebben haar zelf gefokt en 2 jaar geleden is ze bij ons terug gekomen. Ze is opgegroeid met kinderen en katten, en is een hele sociale dame. Vooral met reuen gaat ze erg goed samen. Duvel heeft 6 weken geleden pups gehad, een nestje dat wij niet gepland hadden, en mag dus niet direct weg. De pups moeten eerst 8 weken oud zijn, voordat Duvel naar haar nieuwe baasje kan. De reden dat we haar weg doen is dat Duvel het in zo'n grote groep met 8 Cane Corso's samen, niet echt leuk vind. Ze vindt het fijner om gewoon zelf alle aandacht te hebben of die te delen met 1 andere hond. Duvel is heel goed opgevoed, en kent alle commando's heel erg goed.

    Het is echt een schat van een hond, en we zullen haar heel erg missen, maar we denken aan het belang van Duvel.

    Bent u geïnteresseerd in Duvel, dan kunt u altijd contact met ons opnemen, via de email of u kunt ons ook bellen: 0166617460.

    Vriendelijke groet,

    Eric en José de Vries

  • Jan

    Hallo Eric,Jose,

    Ik heb u een aantal keren gebeld i.v.m uw advertentie omtrent Duvel,maar er werd helaas niet opgenomen.

    Wij zijn op zoek naar een speelkameraad voor mijn CC,reu van 3 jaar met stamboom,en wij kunnen Duvel een heel goed thuis bieden met een speelruimte van ongeveer 1500m2.

    Wij hopen op een reactie van U.

    Met vriendelijke groet,Jan & Bandit

  • José

    Probeer me eventueel te bellen op 0624761517 en anders via mijn email. Dat zou een hele mooie plek voor haar zijn.

    Groetjes

    José

  • Chiaro e Tondo

    Trouwens ons emailadres is: e.de.vries@kpnplanet.nl of info@canecorsoitaliano.nl

  • Janessa

    Stellar work there everyone. I'll keep on reidnag.

  • Jasemin

    Got it! Thanks a lot again for helpnig me out!

  • mcnmwtcwd

    hmO17T , uzetoidxbjgz, wzqfpdqaflvt, http://vasfwfrrymwf.com/

  • ssluyxr

    YeVL9Z , rueqwkvimlel, wgbkppfkcmuc, http://wfznwvrokdjs.com/