Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goed tehuis gezocht voor mijn CC reu

  • Bianca

    Hallo,

    Zoals zo velen hier zoek ik een goed tehuis voor mijn CC Gino, het is een mooie blauw gestroomde reu van 30-01-09 met stamboom.

    Wegens een scheiding en daarbij een verhuizing naar een flat kan ik hem niet de nodige aandacht en verzorging geven die hij verdiend, hij verdiend juist die aandacht en ook de ruimte om zijn energie kwijt te raken.

    Hij kan met andere honden is ook met een klein hondje opgegroeid en is dol op kinderen, Gino is een super enthousiaste hond en ontzettend lief het gaat me ook aan me hart om hem weg te doen maar ja hij verdiend gewoon beter.

    Bij echte interesse kan ik ook foto's mailen.

    Mvg,

    Bianca en Gino

  • Jessica Bosselaar

    Goedemiddag,

    Kunt u mij iets meer toelichten in een mail over uw hond.?

    En een foto?

    wij hebben een cc van 8 mnd een reutje en zoeken een maatje voor hem.

    Met vriendelijke groet,

    Mw. Bosselaar

  • Enny

    Hallo Bianca,

    We (mijn man,ik, en twee pubers) overwegen al een tijdje een tweede cc (pup)

    maar misschien is een herplaatser ook een optie.

    Mijn CC een teefje van 18 maand moet hier natuurlijk een klik mee hebben.

    Misschien kun je wat meer over hem vertellen/ laten zien?

    groetjes Enny

  • cnooijens

    Ik wil graag een maatje voor mijn hond erbij mail me als ik mag komen halen. Gr.

  • Jan

    Hallo Bianca,

    Ik ben op zoek naar een speelkameraad voor mijn Cane Corso,reu 3 jaar met stamboom.

    Ik kan hem een heel goed thuis geven met een tuinoppervlakte van 1500 m2 waar ze naar hartelust kunnen spelen en ravotten.

    Als je Gino nog hebt zou ik graag wat meer info willen hebben omtrent inentingen,stamboom en gedrag en een foto.

    In afwachting van je reactie,met vriendelijke groet,Jan