Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

herplaatsing cane corso teef !!!!

  • Lisa

    Helaas zijn wij genoodzaakt om een ander baasje te zoeken voor onze Bo.

    Dit wegens het feit dat wij door omstandigheden als werk, nu beide niet meer zoveel thuis zijn en dit als resultaat heeft dat Bo op zijn kortst 9 uur alleen thuis is.

    Dit is niet de reden waarom wij een hond hebben genomen vandaar dat wij nu een baasje zoeken die wel tijd heeft om Bo te geven wat ze verdiend.

    Bo heeft een europees paspoort met al haar inentingen ook is ze 1 week geleden nog ontwormd.

    we hebben de stamboom papieren van Bo haar ouders ook.

    Het karakter van bo is zoals je denk ik gewend bent van een cane corso, ze is erg sociaal en lief doet geen vlieg kwaad. Bo is zindelijk, en kent uiteraard de verschillende comando's, ( zit, poot, af,plaats, hier, en los). Ook kan Bo los lopen.

    Ook met kinderen is ze super.

    Wij hebben zelf een dochtertje van 6 mnd en daar is ze erg lief voor.

    Ook als ze andere mensen tegen komt is ze reg nieuwsgierig en gaat er heel behouden naar toe.

    Bo is een zachtaardige, enthausiaste,lieve, vriendelijke, logges.

    Ze is dol op knuffelen, met de bal spelen, touw trekken, door de bossen struinen en af en toe eens stoeien houd ze ook van.

    Bo is leergierig, en luisterd goed!

    Bo geniet ook heerlijk van een stukje kaas/worst.. maarja welke hond doet dat niet?

    als je meer informatie wil dan horen wij graag van je.(ook hebben we natuurlijk een legio aan foto's!! )

    lief_grovertje@hotmail

    Met vriendelijke groet, Vergoes Houwens

  • angelique van hemert

    Hai , ik heb je een email gezonden ..

    gr angelique

  • poelje

    wat is de leeftijd,kleur.hoogte ,gewicht?

    fotos graag zien

    ik heb zelf ook 1 cane corso en ben op zoek naar nog 1 (pup of mischien anders )

    ben erg benieuwd hoe zij eruit ziet

    zoek een speel kameraad voor de mijne

  • Tamara

    Hallo,

    hebben jullie Bo nog of is er al een geschikt plekje gevonden?

    We zijn nl op zoek naar een maatje voor onze cane corso reu van 3 jaar. Vorige week is onze bijna 14 jaar oude hollandse herder reu nl overleden onverwachts.

    Groetjes Tamara

    Winterswijk

  • suzanne

    heeft u een foto van bo? met vr gr Suzanne

  • Eef Rens

    Goedemiddag,

    Ik zag je advertentie over BO.

    Wij willen graag een cane corso teef een goed tehuis geven.

    We hebben zelf een cane corso reu van 4 jaar. Hij zou het ook geweldig vinden om een speelkameraardje te hebben.

    Is BO nog beschikbaar of heeft ze inmiddels een nieuw huis gevonden?

    Groet Eef

  • H.A.de hoog

    HOI.

    Ik zou graag u telefoon nummer van u willen hebben als u dat goed vind.

    Want me hond heeft een vriendin nodig de zijne is heellas overleden .

    En hij mist haar nog heel erg en wij proberen het verdriet weg te werken.

    VR.GR. hoop tot een bericht.

  • meir van breemen

    goede middag

    wij zijn geinteresseerd in uw hond,als u dat past

    wij hebben een cane corso enige tijd geleden uit het asiel gehaald en zij doet het heel goed

    rent door de tuin en de weilanden die omheind zijn, maar de loslopende kippen en kat vindt zij nog wel eens erg verleidelijk

    zou graag wat fotoos van uw hond toegestuurd krijgen per email en horen wat de vraagprijs is

    per omgaande zou ik ook graag uw tel no ontvangen

    ons tel no is 0599 28 72 12

    met vr groet Meir