Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht

  • angelique struyk

    Hallo ,

    Omdat wij een zeer goede ervaring hebben met onze Cc pup( en inmiddels verslaafd aan het ras ) zoeken wij tzt voor haar een CCmaatje , geen pup , want dat word wel erg gezellig maar ook niet te oud.

    Een teefje tussen de 1 en 3 jaar lijkt prima .

    Ze moet wel sociaal zijn met kinderen , en andere honden .

    Ook willen wij weten waar ze vandaan komt ( stamboom ) en dat ze gezond is .

    Kennen van de commando's is handig maar geen must , ze gaat zowieso op een cursus .

    In afwachting , angelique

  • lisa

    Helaas zijn wij genoodzaakt om een ander baasje te zoeken voor onze Bo.

    Dit wegens het feit dat wij door omstandigheden als werk, nu beide niet meer zoveel thuis zijn en dit als resultaat heeft dat Bo op zijn kortst 9 uur alleen thuis is.

    Dit is niet de reden waarom wij een hond hebben genomen vandaar dat wij nu een baasje zoeken die wel tijd heeft om Bo te geven wat ze verdiend.

    Bo heeft een europees paspoort met al haar inentingen ook is ze 1 week geleden nog ontwormd.

    we hebben de stamboom papieren van Bo haar ouders ook.

    Het karakter van bo is zoals je denk ik gewend bent van een cane corso, ze is erg sociaal en lief doet geen vlieg kwaad. Bo is zindelijk, en kent uiteraard de verschillende comando's, ( zit, poot, af,plaats, hier, en los). Ook kan Bo los lopen.

    Ook met kinderen is ze super.

    Wij hebben zelf een dochtertje van 6 mnd en daar is ze erg lief voor.

    Ook als ze andere mensen tegen komt is ze reg nieuwsgierig en gaat er heel behouden naar toe.

    Bo is een zachtaardige, enthausiaste,lieve, vriendelijke, logges.

    Ze is dol op knuffelen, met de bal spelen, touw trekken, door de bossen struinen en af en toe eens stoeien houd ze ook van.

    Bo is leergierig, en luisterd goed!

    Bo geniet ook heerlijk van een stukje kaas/worst.. maarja welke hond doet dat niet?

    als je meer informatie wil dan horen wij graag van je.(ook hebben we natuurlijk een legio aan foto's!! )

    lief_grovertje@hotmail

    Met vriendelijke groet, Vergoes Houwens

  • angelique van hemert

    hoi ,

    mijn eerdere reactie op dit bericht is niet geplaatst, ik heb je wel een email gezonden !

    groet angelique

  • John jansen c.d.c.

    Kijk ook eens voor een herplaatser op www.ikwileencanecorso.eu

  • angelique struyk

    we hebben een maatje gevonden !

  • mistery_girl85@live.nl

    hallo,

    Ik heb vandaag mijn cc teefje van nu 5 maand aangeboden,

    dit omdat zei ons echt te druk is! en niet in ons gezin past:S

    zei is wel super lief! kan goed met kinderen en andere honden

    ze kent de basis comando's en luisterd verder goed ( wel heeft zei een strenge hand nodig!)

    zei heeft een stamboom en is verder gezond..

    voor foto's en of vragen kunt u mij mailen.. mistery_girl85@live.nl

    ik hoop dat mijn meisje een goed huisje krijgt! dat staat voorop

    en hoor graag van u

    m.v.g amanda

  • Rangler

    Kewl you suolhd come up with that. Excellent!