Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cane corso gezocht

  • sabine brugman

    Hallo jessin,

    Ik heb een vraag, heb je nog pups te koop, of zijn ze allemaal verkocht.

    Wij hebben 2 kleine kinderen en hebben begrepen dat dit type hond erg lief is met kinderen.

    We hebben zelf geen ervaring met honden, dus zou je me er wat meer over kunnen vertellen.

    Alvast bedankt voor je moeite,

    Sabine Brugman

  • Henriette

    Zie ook mijn advertentie :

    Beste mensen

    Wij zoeken wegens tijd en ruimtegebrek een nieuw baasje voor onze Cane Corso reu Hummer van 1,5 jaar.

    Hij verdiend beter.

    Hij heeft geen stamboom.

    Hij kan het goed met andere dieren vinden.

    Het is een soort roan bruine kleur. En heeft een witte grote vlek op zijn borst.

    Kan goed met kinderen en kan ook waaks zijn.

    Voor verdere vragen kunt u mij gerust mailen.

    Mvg Henriette

  • sandro

    hey ik zoek een cane corso reu kun he mij iets laten weten

  • emilio

    hallo, u zoekt een cane corso. u mag gratis afhalen een pup van 6 maanden, het is een teef en ze luisterd erg goeg en is lief.

    Ze kan helaas niet goed omgaan met onze labrador omdat ze alle aandacht opijst.

    Mocht u interesse hebben of een foto willen, graag bellen met 06-55756582

  • Inge

    Hallo, uw bericht is al enige tijd geleden geplaatst, maar wij vragen ons af of u nog steeds op zoek bent naar een cane corso?

    Onze Bo is 6 jaar oud, lief voor kinderen, luistert goed, maar ivm mijn reumaklachten wordt het voor ons moeizaam om nog met hem uit te gaan.

    Wij hebben hem gekregen/opgenomen toen hij 4 was en hebben echt een hele lieve hond er aan gehad, maar om hem toch genoeg aandacht e beweging te kunnen geven, zullen wij afstand van hem moeten doen.

    m vr gr

    Inge

  • sabrina

    hallo ik heb een cane corso net 1 jaar geweest, hij heet easy is zindelijk sloop niet kan goed alleen zijn is kort om een wereld hond. leuk met kinderen heb zelf een dochter. mannen moet hij even aan wennen maar na een paar x gezien te hebben gaat het goed is waaks. ik woon onverwachts er klein en vind dit er zielig en zoek daarom een heel erg goed thuis voor hem. ik hoor op straat altijd dat hij supper mooi is maak ij eigenlijk niks uit hoor. ik heb geen foto op mijn com staan dus kan ik helaas niet opsturen. ik hoop dat u de ruimte heb die hij verdient hij is heel erg leuk ook met andere beesten zit geen kwaad in easy. ik hoor graag van gr sabrina 0648917159 ik woon in rotterdam

  • de meer

    wij zoeken een cane corso van 6 maande of een jaar oud

  • Kelsey

    Beste De meer ,

    bent u nog steeds opzoek naar een cane corso?

    mvg kelsey

  • shauni

    hallo,

    bent u nog opzoek naar een cane corso ?

    of heeft u ondertussen al eentje gevonden ?

    Ik ben opzoek naar een nieuwe thuis voor een cane corso teefje van 3jaar oud

    ze is super lief, aanhankelijk, waaks, kindvriendelijk, zinnelijk, …

    ze is nog niet gesteriliseerd, en ze heeft cherry eyes typisch cane corso maar die kunnen operatief verwijdert worden.

    de teef mag weg voor het klein prijsje van 100 euro.

    ik hoop iets van u te vernemen.

    Met vriendelijke groet shauni

  • josé veldhoven

    hallo,

    zoekt u nog een cane corso?

    wij zoeken een huis voor een cane corso teefje van 7 maanden.

    voor info kunt u mij bellen 0651587328

    vriendelijke groet,

    josé veldhoven