Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lief gezin gezocht voor hele lieve cane corso

  • Jan van Dijk

    Hallo Cane corso en overige honden liefhebbers

    I.v.m. privéomstandigheden zoeken wij een goed en lief huis voor onze cane en pekipoe. De cane heet Kenai, zwart van kleur en wordt in oktober 3 jaar. Zij is gesteriliseert, geent en gechipt. Geen stamboom en is geboren op Curacao. Zij is erg lief en rustig en kan goed met kinderen en andere honden omgaan. Het liefst blijf zij samen met haar vriendje Bungy. Hij is ook 3 jaar, grijs van kleur en een kruising pekinees/poedel. Hij is gecastreert, geent en gechipt. Geen stamboom en ook geboren op Curacao. Wij wonen in Tiel. Voor beiden honden wordt geen vergoeding gevraagd, een goed en lief huis is voor ons voldoende. Ook afzonderlijk te verkrijgen. Voor beiden honden is een reisbench beschikbaar a 50 euro.

    en

    Reacties graag via hotmail: naftajan@hotmail.com voor het maken van afspraken.

  • Claudia

    Hallo,

    Mijn naam is Claudia en ik woon samen met mijn drie kinderen. Wij hebben twee kleine hondjes en een cane corso pup van 8 maanden, teefje. Wij hebben de cane corso (Senna) gekregen van mensen die door omstandigheden fulltime moesten werken en hierdoor geen tijd meer voor haar hadden. Aangezien wij echte dierenvrienden zijn en de hele week honden opvangen wil ik heel graag informeren naar uw lieve Kenai. Heft u wellicht foto's van haar en wat meer informatie? Het zou voor haar erg leuk zijn hier in huis. Wij zijn heel veel thuis en er zijn altijd vriendinnetjes om mee te spelen. Wij wonen dicht bij strand, bos en hei dus helemaal prima.

    Vrolijke groet,

    Claudia

    Ps voor de kleine pekinees hebben wij helaas geen plek aangezien twee cane corso's en twee kleinere honden al aardig volle bak is en we willen wel dat alle honden voldoende aandacht krijgen.

  • Jan van Dijk

    Hallo Claudia,

    Zo als het er nu uitziet hebben wij een lief gezin die Kenai een goed huis wilt bieden. Na hun vakanie van 2 weken kijken we of het klikt tussen hun hond en Kenai. WIl je voor het geval dit niet door kan gaan je emailadres achter laten of mij direct om foto's vragen via naftajan@hotmail.com. Ik stuur je dan meer foto's. Ik zal je dan ook meer over Kenai vertellen.

    Gr. Jan

  • Jan van Dijk

    Kenai heeft een nieuw huis gekregen.