Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

super goed huis gezocht

  • Angelique

    Voor onze Cane Corso teefje (geb dat 12-05-2009) zoeken wij een ontzettende lieve baas.

    Voor vragen en intresse mag u mij ook bellen op 06-48920261

    grtz Angelique en een poot van Chiara

  • Yvonne

    Hallo,

    Wij, gezin met kinderen, zouden graag meer inlichtingen over Chiara willen krijgen. Wij zoeken een CC, maar deze hoeft geen stamboom te hebben. Het is de bedoeling dat ze in huis woont, en dus ook met kinderen overweg moet kunnen. De kids zijn een CC wel gewent, daar we tot 8 maanden geleden een kruising CC/dogo argentina gehad hebben. Wij wonen aan de maasplassen, waar ze kan zwemmen en aan de St. Pietersberg waar een hemelsgroot losloopgebied is. Tevens hebben we een tuin, waar ze ook in kan, omt bij ons altijd de achterdeur open staat.

    Daarbij komt dat ik altijd thuis ben, vanwege WAO, en ze dus nooit alleen hoeft te blijven.

    Zou U wat meer over haar kunnen vertellen en eventueel foto;s kunnen sturen?

    Trouwens, over welke prijsklasse spreken we hier?

    met vriendelijke groet, en een flinke knuffel voor Chiara,

    Han, Yvonne en de Kids.

  • Angelique

    Hallo Yvonne en Han,

    Nou dat klinkt als het huis dat ik zoek voor haar…

    Chiara is een CC met stamboom, heel lief, wel lomp, kinderen gewent en kan daar ook echt veel van hebben . (heb zelf een zoon van 7 en een dochter van 11 jaar)

    Wij hebben een puppy cursus gevolgd en zij volgt de basiscommando's zit, af ed op. Alleen het commando hier heeft ze wel eens “schijt”aan en rent dan eerst nog eens lekker door om als het haar een paar minuutjes later uitkomt wel braaf te komen. Maar misschien dat als ze meer vrijheid heeft en beweging dat dat wel scheelt.

    Ze is zindelijk kan wel alleen zijn bij mij is ze max 5 uurtjes alleen. ik heb haar nog wel in de bench. Gaat graag mee in de auto.

    Ze is wel erg wantrouwend tegen over vreemden maar als ze je eenmaal kent is ze je beste vriendin.

    wij vinden het erg jammer dat zij weg moet , maar wonen door omstandigheden op een flat voorheen hadden wij ook een aardig groot huis met een lekkere tuin waar zij kon ravotten, nu ligt zij op ons balkon. Ook ben ik 10 uur meer gaan werken, wat dus ook niet echt goed is voor haar.

    Vandaar dat wij de moeilijke beslissing hebbe ngenomen om toch maar een lekker huis voor haar te zoeken.

    Mijn zoon natuurlijk wel moeten beloven dat ze echt alleen maar naar een hele lieve baas gaat.

    Vergoeding laat ik maar aan jullie over, vindt ik erg moeilijk om te zeggen.

    Hoop dat jullie zo een beetje beeld hebben van haar.

    PS lukte mij niet om een foto in te sluiten, kan ik die evt naar direct mailen?

    Met vr grt

    Angelique en Chiara

  • Kim

    Hallo Angelique,

    Wij zijn op zoek na een grote hond. Wij wonen op een boerderij met veel pony's en kinderen en we hebben al

    twee kleine hondjes.

    We wonen tussen de bossen in Haaksbergen en Enschede.

    Mocht u intresse hebben na ons dan horen wij het graag

    Kim 06-51659798

  • Yvonne

    Hallo Angelque,

    Sorry voor de late reactie, maar hadden problemen met de laptop.

    Het hoort zich allemaal goed aan, en het zou fijn zijn indien je foto's kunt sturen naar bovenstaand mailadres. Dit omdat de kids anders ook al de foto's zien, en gezeur willen voorkomen.

    We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnmen.

    groetjes,

    Han en Yvonne.

  • Angelique

    Hoi Yvonne,

    hoop dat het zo lukt er stond geen emailadres in vorige mail, mocht het niet lukken stuur mij anders even een mailtje naar jesanne(at)hotmail.com dan reply ik wel met foto's

    je mag evt ook bellen op 06-48920261

    grt

    Angelique