Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

canecorso

  • nico

    goede thuis gezocht en mensen die zeker en canecorso kennen teefje black 5maanden oud volledig in orde 27/02/2010 geboren alleen ernstige reacties of bel0487799916

  • axel

    hoi,ik zoek een maatje voor m'n bull-terrier laika.haar beste vriendje is een paar jaar geleden overleden en sindsdien mist laika wat,enne….een kat is niet leuk om mee te spelen he

    mijn eerste vraag is eigenlijk hoe de instelling van der is.is ze vriendelijk en sociaal in der manieren?

    of is het enne echte rouwdouwer,het ras kennende he…..;)

    ik heb zeker interresse,het zal wel m'n eerste cc-tje zijn.wel heb ik m'n leven lang al bull-terriers gehad en nu nog.laika is een bull-terrier die heel sociaal is naar alleman,mens en dier(behalve duiven…) en veel speelt,maar wel enige “etiquette” heeft,net wie zo'n nette dame….uhum-uhum….

    graag hoor ik wat terug,

    mzzls axel en enne poot van laika he.

  • cor

    heb zelf een cane corso teefje van 2 jaar ,mijn kennissen zoeken zoeken er ook nog een ,hebben ervaring met grote honden zoals herders ,rotwheilers , dus wie er van af wil ? stuur maar een mailtje zeker reactie!

  • natascha

    Hoi Nico

    Mijn naam is natascha uit maastricht

    ik zag deze oproep van je voor je canecorso en ben opzoek naar een niet al te jonge hond heb zelf ook een redelijke grote hond die opzoek is naar een speel kameraadje ,deze moet wel stevig in zijn schoenen staan .

    Mijn andere hond is wat grof met spelen denk dat ze een tank is vandaar dat ik opzoek ben naar een stevige hond .

    En daarbij komt dat ze ook een goed karakter hebben en een mooie uitstraling

    Ben zelf al meer dan 16 jaar hondentrimster dus ik heb heel wat honden onderhanden gehad en geluk ze hoeven alleen maar een borstelbuurt .

    Ik ga binnenkort verhuizen dus dan hebben ze een tuin om te spelen.

    Naja heb je interesse dan hoor ik het wel .

    Mijn vorige honden zijn beide 16 jaar geworden mischien een goed teken .

    MVG N.Menten

    uit maastricht

    Tel +031615666888

  • Angelique

    Ik heb een cane corso teefje van 15 mnd waar ik door omstandigheden helaas een nieuw baasje zoek.

    Mocht u iemand weten die intresse heeft hoor ik dat graag.

    met vr grt

    Angelique