Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

goed tehuis geboden

  • koos

    Wij hebben paarden.wonen buiten ,hebben een cane corso van 8j en een dogo canario van 1jaar.De dogo is zo actief dat de cane corso het niet meer bij kan houden.We zoeken dan ook een speelkameraadje die het ook leuk vind om actief te zijn.De honden zijn de hele dag om ons heen en hebben de ruimte,savonds liggen ze heerlijk bij ons en zijn dan wel uitgeteld.Ook gaan we regelmatig met ze naar het strand.

  • Angelique

    Hallo Koos,

    k heb een cane corso van ruim een jaar (teefje) hier zoek ik helaas een goed huisje voor, mocht u meer willen weten kunt u via mijn mail adres wel gegevens over haar opvragen. jesanne@hotmail.com

    grtz

    Angelique

  • Laura

    Hallo Koos,

    Als je nog op zoek bent naar een Cane Corso kan je contact met mij opnemen.

    laurav.dkraan@hotmail.com

    Groeten

    Laura

  • frans

    Beste Koos ik heb 3 CC teefjes 1 daarvan wil ik weg doen ze is een teef van anderhalf jaar jong echt een super hond ze is zindelijk kan alleen thuis zijn is lief voor kinderen en ook lief voor andere dieren echt een super hond als je nog geintreseerd ben in een CC dan kan je me mailen naar f.bindenga1@chello.nl

    met vriendelijke groet Frans

  • Sandra

    Hallo beste mensen,

    Ik heb een hele lieve Cane Corso Reu van 3 jaar met stamboom,ik ben met spoed op zoek naar een huis voor hem omdat ik in scheiding lig en hoog zwanger ben.

    Helaas kan ik niet meer voor hem zorgen en moet ik met pijn in mijn hart afscheid van hem nemen. Ik hoef niks voor hem ben alleen op zoek naar een goed huisje.

    Zou u mij kunnen mailen met spoed mocht u interresse hebben?

    vriendelijke groeten Sandra

  • j,roelofsen

    hoi sandrs we lezen net jou bericht we hebben altijd een cane corso gehad en we missen haar heel erg heb je jou cane corso nog ?misschien zouden wij hem in huis kunnen nemen.groetjes jan en jenny we zijn met 2 volwasssenen en twee kids van 9 en 12 jaar met genoeg ruimte om het huis en tijd.

  • stephanie

    Wij willen julie nog bedanken voor het goede leven dat ons meissie bij jullie heeft en hopen dat jullie voor haar een leuk speelkameraadje vinden.Een gelukkig nieuwjaar vast en nogmaals bedankt

  • Henriette

    Zie ook mijn advertentie :

    Beste mensen

    Wij zoeken wegens tijd en ruimtegebrek een nieuw baasje voor onze Cane Corso reu Hummer van 1,5 jaar.

    Hij verdiend beter.

    Hij heeft geen stamboom.

    Hij kan het goed met andere dieren vinden.

    Het is een soort roan bruine kleur. En heeft een witte grote vlek op zijn borst.

    Kan goed met kinderen en kan ook waaks zijn.

    Voor verdere vragen kunt u mij gerust mailen.

    Mvg Henriette

  • Jessika

    Hallo,

    Zoekt u nog een CC? We hebben een erg lieve reu van 3 jaar..

    Graag hoor ik van u..Jeetje72@msn.com

    Groet

    Jessika

  • mistery_girl85@live.nl

    hoi,

    zoeken jullie nog naar een actief maatje voor jullie hond?

    Ik heb mijn cc teefje vandaag aangeboden omdat zei juist zo actief en druk is!

    Sheila is 5 maand ( geb: op 05-01-2011) en is gezond

    zei heeft een stamboom

    wij doen haar weg omdat zei niet in ons gezin pas juist vanwege dat zei zo druk is!

    ik hoop dat zei een goed baasje vind waar zei haar energie wel kwijt kan..en hoop stiekem om mensen die al een hond hebben.. wij zelf hebben ook een oudere cc ( heel rustig) en sheila is nooit alleen geweest

    zei kan echter wel alleen thuis zijn! zei kan goed met kinderen en andere dieren!

    ik hoop iets van u te horen

    m.v.g amanda