Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fokken

  • eva

    Hallo allemaal,

    wij hebben een super lief, leuke mooie Cane corso teef van bijna twee. Nou overwegen wij om eventueel, mits de hond gezond is een nest bij haar te fokken. Weten jullie misschien waar ik meer informatie kan vinden, over het aanbod van de dekreuen, de eventuele wachtlijst van kopers. Op de website van de Cane corso club staan wel een paar dingen, maar ik ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen. Onze teef is nog nooit op een tentoonstelling geweest, is dit wel vereist? Alle info is welkom

    Wie wil mij helpen,

    Bijvoorbaat dank

    Eva

  • nathalie

    Wij willen graag onze reu inzetten om een teef te laten dekken en zitten met dezelfde vraag, maar dan andersom :D

    Hij heeft een stamboom en heeft hd en ed onderzoeken gehad.

    Hopelijk reageerd er nog iemand op de oproep

  • Sylvia

    Beste Eva,

    Je had een paar vragen, ik hoop er een paar te kunnen beantwoorden.

    Ten eerste van welke fokker komt jou CC vandaan, heb jij een stamboom van jou teef.

    Het is wel aan te raden om shows te lopen om iets meer bekendheid te krijgen. Dit is een voordeel voor de verkoop van je pups.

    Ga naar je dierenarts voor een HD (heupdisplatie) scan te maken. Allemaal pluspunten.

    Wij hebben hier een goede reu van 3,5 jaar oud met HD A (HD vrij) Hij is eerste in de openklasse reuen van de kampioensclubmatch 2009.

    Hij is afkomstig van Chiaro e Tondo kennel.

    mvrg Sylvia