Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goed gezin gezocht Cane Corso 11 maanden.

  • Wvisser

    Wegens prive omstandigen heden moet ik mijn lieve Cane Corso aanbieden.

    Door de omstandigeheden kan ik hem niet meer de zorg bieden die hij nodigt heeft.

    Jamano (roepnaam Rens), zijn ouders zijn quiero dei paesi bassi (vader) en Kayra dei paesi bassi (moeder).

    Hij is geboren bij Fokker Ballema in Sappemeer.

    Rens is geboren op 5 juni 2009. Zijn gezondheid is super! Hij is nog nooit ziek geweest en heeft nog niets gemankeerd.

    Hij heeft een chip, al zijn entingen gehad, kuren gehad en is op een particuliere cursus thuis geweest.

    Hij is nog steeds leergierig en leert heel snel.

  • Wvisser

    Aanvulling door te snel klikken:

    Rens is een Reu, gestroomd.

  • Wilma Fraas

    Hallo,

    Bij deze wil ik reageren de geplaatste advertentie van de Cane Corso 11 maanden.

    Is Rens opgegroeid met kinderen en andere honden??

    Wij wonen buitenaf. Hebben een zoon van 10 jaar. Een goldenretriever, labrador en sinds 2 weken een Cane Corso pup.

    Er kan nog wel een Cane Corso bij. Maar voorwaarde is dus dat Rens betrouwbaar is met kinderen en andere honden.

    Met vriendelijke groet,

    Wilma

  • Wvisser

    Hallo Wilma,

    Ik zelf heb een zoontje van 3. Dat zijn hele dikke vrienden.

    Ze kunnen samen heel goed overweg,

    We gaan regelmatig wandelen met meerdere honden en dat gaat ook altijd goed.

    Ik weet niet of je mijn mail adres kan zien,

    Anders kunnen we beter even mailen.

    Groeten,

    Willeke

    visserw84@hotmail.com

  • John Joosten

    Beste Willeke,

    ik weet niet of je de hond nog kwijt wil, maar ik ben geinteresseerd. Wij hebben nog een Hovawarth en en Cairn Terrier en ruimte buiten waar de honden lekker kunnen rondlopen. Wij wonen in het buitengebied van Hardenberg.

    Ik hoor graag van je.

    M.vr.gr.

    John Joosten