Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pension

  • frans

    Wie o wie weet er een goed Pension voor onze 2 cc wij gaan op vakantie van 31july tot 22 augustus 2010 ik woon in zuid holland. de pensions die we bellen willen geen CC heel erg raar dus als je voor mij iets weet hoor ik het graag met vriendelijke groeten Frans.

  • Chris

    Hallo Frans,

    mocht je interesse hebben in privaat domein opvang zonder kennels of benchen en het niet erg vinden om er op voorhand uitgebreid over te mailen en/of bellen, dan willen we je vraag zeker overwegen. Ook wij zijn geen voorstander van eender welk ras (geef toe dat niemand voor bijvoorbeeld zowel een poedel als een pitbull geschikt is, laat staan er graag één zou opvangen, het zou sowieso toch op een ramp uitdraaien) maar het zijn vooral karakter, gezondheidsconditie en de levensgewoonten die ons besluit doen nemen.

    Stel je honden gerust eens voor in een email.

  • Bert de3 Jong

    Hallo Frans,

    Jij zocht een pension voor je 2 CC's.

    Nou er is er een in Kruiningen

    Onze 3 CC's zijn er 3 weken geweest en dit pension pakt wel Cane Corso's aan.

    Het is een goed pension. Een teef van ons is er heel graag, als ze de verzorgers (eigenaren) ziet breekt ze de tent daar af van blij heid.

    Zal jou het adres geven.

    Dierenverzorgingscentrum Den Inkel

    Polderweg 1

    4416 RE Kruiningen.

    Tel. 0113383405.

    Groeten van Fam. de Jong

    Eindhoven

  • Frans

    Beste Fam de Jong

    Bedankt dat u het adres aan me heeft gegeven voor mijn 2 CC ik heb gelijk een mail gestuurd naar Dierenverzorgingscentrum Den Inkel ik hoop dat het gaat lukken.

    Groetjes van ons een een knuffel aan de CC

    Gr Frans

  • Corsootje

    Hoi Frans,

    In Hendrik ido Ambacht zit ook een pension.

    Ze zijn bekend met het ras en doen ook dagopvang.

    Dit is de link….

    www.dierenpensionambacht.nl

    Succes!

  • ray

    hall zelf hebben wij een canecorso en vorrig jaar zijn wij twee weken naar spanje geweest en hebben onze gio toevertrouwd aan dierenpension SHANAI uit vaassen het is misschien niet in de buurt maar het is een prima pension hun website is www.shanai.info en hun nr is 06-22631833

    ik hoop dat je er wat aan hebt gr ray

  • Patricia

    Hallo Frans,

    Mocht het zoeken naar een pension voor je cane corso's nog geen succes hebben geboekt, dan ben ik bereid om je honden in huiselijk kring op te vangen, zelf heb ik een cane corso van 3 jaar en regelmatig komt haar zus langs voor een weekend, dus ik ben bekend met dit ras en ga er heel goed mee om, honden hebben het goed naar hun zin bij mij.

    Zelf woon ik ook in Zuid Holland.

    Mocht je interesse hebben dan kun je me een mail sturen.

    patricia_de_jong@hotmail.com

    groetjes