Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe baas gezocht

  • Judy

    Hallo,

    Ook hier met pijn in ons hart, zoeken wij een goed tehuis voor onze reu Diesel, geboren Jake.

    Diesel is van 30 december 2007, is vreselijk lief voor alles wat in het gezin hoort en ook voor visite. Hij is blauw/grijs gestroomd, met stamboom.

    Hij sloopt niets en luisterd heel goed. Nu denkt u waarschijnlijk, waarom willen ze deze SUPER hond weg doen???

    We zijn allemaal heel druk met werk en studie zodat fijne wandelingen en aandacht voor Diesel er bijna niet in zit.

    Diesel verdient meer, het zou niet eerlijk zijn als we zo door blijven modderen.

    Als je echt belangstelling hebt dan stuur ik foto's, let wel, hij gaat niet zo maar weg…….

    Gr,

    Judy.

  • jan v/d bogaard

    hallo judy

    graag zou ik wat meer info willen over diesel in een pers gesprek/mail

    wij hebben 8 jaar een cane corso gehad helaas wegens ziekte in moeten

    laten slapen mvgr jan v/d bogaard 0651293192

  • aleid

    goedemiddag,

    Al zoekende naar een cane corso kwam ik uw berichtje tegen.

    Ik heb belangstelling voor een lieve cane corso.

    Zelf hebben we ook een cane corso (zwart)

    Deze hond is al 10 jaar en erg lief.

    We zijn op zoek naar een jonge hond maar geen pup.

    Wij wonen op een boerderij met allerhande dieren.

    Onze hond loopt hier altijd los rond en gaat het terrein niet af.

    we hopen dat onze hond een nieuwe jonge hond mede opvoedt

    gr. aleid

  • bernard

    Geachte heer, mevrouw

    Bent u nog steeds op zoek naar een nieuw adres voor uw hond ? Zo ja, laat het ons dan even weten.

    met vriendelijke groet

    bernard

  • Fransisca

    Goedemiddag,

    Ik las je bericht op deze site, en ben wel geïnteresseerd.

    We hebben een CC gehad, en dat was een schat van een hond, die we helaas hebben moeten laten inslapen nadat hij een man heeft gebeten, hij kwam er met 24 hechtingen vanaf.. dit voorval gebeurde geheel onverwacht. Zelf woon ik niet meer thuis, maar ben er nog vaak, en wil graag mijn ouders helpen met het zoeken van een nieuwe hond, het liefst een CC. Er wonen geen kleine kinderen meer thuis, maar er komen nog wel af en toe kinderen over de vloer.Voor de rest is er altijd iemand thuis, dat vinden we erg belangrijk voor een hond.

    Ik zou graag foto's willen zien van uw hond, en wat meer te weten willen komen over hem!

    Hoop graag wat te horen.

    M.v.g.

    Fransisca Leutscher