Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Blauwe Cane Corso pups verwacht +- 25 oktober!!

  • Vrolijks Mireille

    Pups verwacht uit AREK X ZITA

    Zita, die op stamboom Emmy noemt, is een dochter van Deamon en Donna, kleindochter van Raymond Della Porta Dipinta en achterkleindochter van Guntar en de bekende multi kampioen Chèno. De pups zullen in huis geboren worden en in huiselijke kring opgroeien. Arek en Zita zijn beiden rastypische Cane Corso's, met veel gelijkenissen in zowel uiterlijk als karakter. Verwacht wordt dat ook deze pups zullen uitgroeien tot rastypische Cane Corso's. Arek heeft tal van titels behaald zoals Internationaal Kampioen, Belgisch Kampioen,Nederlands Kampioen,… etc.

    Info over Arek kan je vinden op www.amicomigliore.be

    Voor meer info kan u mij contacteren:

    Mireille Vrolijks, tel.: 0032 (0)0498978001

    aankoop.smz@skynet.be

    Vermoedelijke geboortedatum: + 25 oktober

  • Nathalie

    Beste,

    Als er pups geboren zijn , zo het mogelijk zijn om ons op de hoogte te stellen, eventueel met een foto.

    We zijn eventueel geïnteresseerd in een blauw teefje.

    mvg,Nathalie

  • Mireille

    Dag Nancy,

    Ik zou je graag op de hoogte houden,maar kan je mij jou emailadres doorgeven dan, of een mailtje sturen naar volgend emailadres aankoop.smz@skynet.be, dan hou ik je op de hoogte.

    Groetjes

    Mireille

  • jeanette

    Hallo,

    Zijn de pups al geboren?

    Zo ja, is het werpen goed gegaan?

    Kunt mij wat foto's van het nestje sturen aub, mits ze geboren zijn natuurlijk en anders als ze er binnenkort zijn?

    Heb interesse in een blauw teefje.

    Hebben onze cane corso 2 weken terug in moeten laten slapen, doet veel zeer maar mis alles aan haar, hoop dat een pup de pijn verzacht, je word tenslotte weer behoorlijk bezig gehouden door zo'n kleintje.

    Moet het nog wel met mijn man over hebben.

    Waar woont u?

    Wat is de prijs?

    Vriendelijke groet Jeanette

  • Mireille

    Dag Jeanette,

    De pups zijn er nog niet maar het zal niet lang meer duren denk ik!!! Kan je mij een email sturen naar volgend adres dat is makkelijk praten. aankoop.smz@skynet.be

    Groetjes

    Mireille

  • peter

    hallo mireille,daar wij onze kanjer lola (blauwe cane corso) op de veel te jonge leeftijd van 15 maanden aan een darmziekte zijn verloren,zijn wij naastig op zoek naar een nieuwe maat.nu zie ik op cc startpagina dat jij blauwe pups zou kunnen hebben. zo ja,hebben wij daar intresse in. gr.peter

  • Mireille

    De pups zijn nu 10 dagen oud. Wegens een annulatie is er nog een reutje ter beschikking!!

  • peggy

    Hallo

    Heeft er iemand binnenkort of nu een blauw cane corso teefje.

    De pup moet wel van een ervaren kweker zijn.

    vriendelijke groeten

  • Mireille

    kijk eens op de website www.canecorsoraydelmundo.net, zij hebben op dit moment een nestje

  • amos

    hallo,

    ik ben wel geintreseerd maar kan niets meer vinden dan dit.

    mischien kunt u mij u site geven dan kan ik even kijken.

    alvast bedankt.

    m.v.g Amos

    06-15191569(:P)