Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

herplaatsing cane corso reu

  • kim

    Beste mensen

    Wij zoeken wegens tijd en ruimtegebrek een nieuw baasje voor onze Cane Corso reu Jack van 3,5 jaar.

    Hij verdiend beter.

    Hij heeft een stamboom,de naam is Jack van de Maaskanthoeve Campo di Cavallo Luna.

    Geboren op 08-12-2005,is absoluut HD vrij,kan alleen zijn en is geen sloper.

    Hij kan het goed met andere dieren vinden maar niet met reuen.

    Vanwege zijn zware bouw is een beneden woning wel gewenst,hij is geen trappen gewend.

    Jack is zwart/bruin gestroomlijnd met een witte bles.

    Voor verdere vragen kunt u mij gerust mailen.

    Mvg Kim

  • napoleon

    hoi kim

    ik zag je advertentie staan. en heb serieus interesse ik krijg donderdag 23 juli de sleutel van mijn huis in rosmalen. dit huis is 50 meter van het bos vandaan en eerst waar ik aan dacht was om weer een hond te nemen. en het liefst een cane corso. ook met mijn werk zou het geen probleem zijn ik werk op de redactie van televisie zender en kan hem dus gewoon meenemen, wat erg prettig is.

    verder word ik binnen kort geopereerd en zal min twee maanden thuis zitten en moet veel wandelen ideale tijd om aan een hond te beginnen. dus tja mocht de hond nog niet geplaatst zijn en voor mij te betalen zijn dan hoop ik dat je contact op wil nemen met mij. je kan me mailen of bellen mijn nummer is 06-18544242 en mail adres is nappoa@hotmail.com

  • kim

    Jack is inmiddels bij een warm gezin geplaatst.

  • beheerder

    Super!!!

  • jan v/d bogaard

    hallo kim

    ik zou graag wat meer info willen over de cane corso mvgr jan v/d bogaard 0651293192