Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

HELP MET SPOED EEN HUIS GEZOCHT!

  • Ank HUS

    Hallo allemaal,

    MIjn naam is Ank en ik heb een honden uitlaatservice.

    en ik ben voor iemand anders dringend opzoek naar een huis voor Astor

    Astor is een Cane Corso van ongeveer 3 jaar(zonder papieren)

    Astor verblijf nu al vanaf januari in een pension, omdat zijn baasje niet meer voor hem kon zorgen.

    NU is het zo, dat de kosten heel erg hoog oplopen en hij daar weg moet.

    Er zijn al aantal advertenties geplaatst overal , maar helaas geen reacties.

    Nu is het zo…dat nog heel even aankijken of ze iemand kunnen vinden.

    Of……hij wordt naar het asiel gebracht! ( ik weet dat als hij daar terecht kom, dat hij niet geplaatst gaat worden omdat hij in een hoekje weg zal gaan duiken. en vreemde in eerste instantie niet vertrouw)

    de 2 optie werdt mij verteld…….dat was in laten slapen ! ( asl ze dus echt niets kunnen vinden:S)

    Zover wil ik het zeker niet laten komen, omdat ik weet dat als Astor je eenmaal vertrouw, je er een super lieve en goede hond aan heb!

    Dus ik hoop dat jullie Astor willen en kunnen helpen!

    Hier onder een verhaaltje over hoe en wat.

    Door mijn werk ben ik in contact gekomen met een man die een Cane corso had.

    Deze man had al 3 herseninfarcten gehad, dus zo doende was ik ingeschakeld

    Deze moest appart uitgelaten worden, en kon dus niet mee in de roedel

    Toen ik Astor voor het eerst ontmoette, wilde hij niets van mij weten.

    HIj kroop weg en vertrouwde me voor geen meter! Na een paar huisbezoeken werdt hij mijn aller grootste vriend!

    Alleen op straat was hij schrikkerig en viel uit naar andere honden( met sommige wilde hij spelen, en sommigen mocht hij gewoon niet)

    In de woonwijk uitlaten was dan ook niet echt een van zijn leukste bezigheden, dus ik heb hem meegenomen naar een buiten gebied waar hij helemaal uit zijn dak ging! Geweldig vond hij dit! hij kon eindelijk los lopen/rennen/ en spelen.

    Zijn baasje ging achteruit, en kreeg begin dit jaar een hartinfarct.

    HIj kon helaas niet meer voor Astor zorgen en toen is er besloten om Astor naar een pension te doen, en van daar uit een ander huisje te zoeken.

    Helaas is dat nog niet gelukt, en Astor wordt er ook niet echt beter op.

    Zelf kan ik Astor niet hebben, omdat ik 2 amerikaanse bullen heb en 2 kruising franse.

    Anders had ik hem zeker in huis genomen!

    Pleaseeeeee help Astor en vraag om je heen of iemand hem een huisje kan geven!

    Alvast bedankt

    Namens Astor en zijn baasje!

  • nancy vd laar

    ben opzoek naar een 3kamerwoning in den haag want ben een alleenstaande moeder!!!

  • Ruud en Anneke

    Halo wij zijn Ruud en Anneke en hebben wel interesse.

    Kan je evt foto's sturen?

    Wij wonen in Friesland

  • martine

    hoi

    mijn naam is martine,,,,ik wil graag weten hoe het afgelopen is met astor,,,, ik heb zelf ook een cc van 3 jaar ik leef zo mee hoop je wat gevonden hebt !

  • Ank

    martine Schreef:

    ——————————————————-

    > hoi

    > mijn naam is martine,,,,ik wil graag weten hoe het

    > afgelopen is met astor,,,, ik heb zelf ook een cc

    > van 3 jaar ik leef zo mee hoop je wat gevonden

    > hebt !

    Hoi Martine,

    Astor was geplaatst bij een jong stel, dus we waren helemaal blij.

    Helaas ben ik net gebeld met de mededeling dat Astor daar weg moet.

    HIj zit niet op zijn plek, en is begonnen met binnen plassen( ook al is hij net uit geweest)

    Dus nu ben ik weer opzoek naar een plekje voor hem…………ze willen dat hij vandaag weg ga daar.

    Op dit moment weet ik het ook even niet meer. En ben bang dat het asiel de enige optie is ?

    Ik hou je op de hoogte

    groetjes,

    Ank

  • Ank

    Hoi Ruud en Anneke,

    Ik zie nu pas jullie berichtje hier……(ik dacht dat ik een e-mail binnen zou krijgen als er gereageerd werd)

    Ik weet niet of jullie eventueel nog interessen hadden, Astor had een huisje gevonden maar moet daar helaas weer weg, hij is begonnen met binnen plassen enz…..

    Of mocht iemand anders dit lezen en interesen hebben, dan hoor ik het graag.

    Alvast bedankt!

    Ank

  • aleid

    hallo,

    Ik heb belangstelling in Astor.

    Wij hebben zelf ook een cc van 10 jaar oud.

    we willen graag een jonge hond erbij maar geen pup

    We wonen op eeen boerderij met veel grond eromheen.

    Onze hond loopt altijd los buiten

    We hopen dat onze hond de jonge hond dit ook kan bijbrengen.

    Mijn tel 0651283753

    mvg aleid

  • aleid

    hoi

    Hier nog even mijn telnr 0651283753

    mvg aleid

  • francoise

    hoi! ik wilde even weten of u de hond nog heeft? de cane corso

    ik las dat u dringent huisje zoekt.

    als u de hond nog heeft, kunt u mij dan mailen voor nadere info ?mijn eigen duitse dog is tot mijn grootse verdriet overleden in oktober.

    ik wilde even wat meer informatie over de hond, als dat zou kunnen. mijn emailadres is f.burg@live.nl hartelijke groetjes francoise uit diemen.n-h of 06-10832022

  • robert

    bel me ik woon in het bos en wil het graag proberen maar ik heb ook een mannetje dus ik weet niet of het gaat maar we kunnen het proberen ik hoor graag van je gr robert tel 0621233059