Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

herplaatsing Spike

  • KarinTanja

    Wij hebben een hele lieve Cane Corso reu van 1 jaar en 3 maanden oud, hij is mooi donkergrijs, lange oren en lange staart met op de borst een wit stukje.

    Onze gezinsituatie is 2 volwassenen, 1 dochter van 6 jaar oud, 1 kat en 1 labrador. Dit gaat allemaal erg goed en de hond is erg sociaal. De hond is goed opgevoed, gaat elke week naar training, hebben onlangs nog privelessen gevolgd. Hij is onlangs geholpen en het gaat allemaal eigenlijk prima en is veel rustiger geworden. Hij is erg aanhankelijk.

    Het probleem is dat hij al diverse malen dingen gesloopt heeft, zoals autogordels, afstandsbedieningen en dat is niet de eerste keer, we doen ook ons uiterste best om dit te voorkomen. hierdoor zit hij als ik weg ben in de bench.

    Het liefst zou ik onze hond zien waar hij goed buiten kan en dan niet in een kennel van 2 bij 2, wat wij het belangrijkste vinden is dat wij weten dat hij ergens komt waar hij het goed heeft.

    Een dierenvriend

    omgeving Maastricht

  • canecorso.startpagina.nl

    Goh wat jammer dat Spike hiervoor weg moet, hij klinkt verder als een lieve, vrolijke Cane Corso.

    Misschien sloopt hij wel om aandacht te vragen, maar goed, ik neem aan dat jullie dit allemaal onderzocht hebben.

    Ik heb op de voorpagina onder herplaatsers ook jullie oproep geplaatst, hebben jullie ook een foto van hem, dan kan ik die erbij zetten.

    Misschien kun je ook nog de fokker van Spike benaderen, die willen vaak ook helpen bij bemiddeling.

  • KarinTanja

    We hebben besloten om Spike te houden, kan iemand ons helpen de advertentie te verwijderen.

    Groetjes de baasjes van Spike

  • Marcanita

    Hallo,

    Hoe staat het ervoor met spike?

    Wij zijn nl al een poosje opzoek naar een .C.C.

    Graag zou ik willen weten of jullie Spike nog hebben.

    M.v.G

    Marc Brouwer